Top menu

Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze

Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze. 
Stanowisko: Inspektor w Wydziale Koordynacji Ekonomii Społecznej.
Charakter stanowiska: Inspektor  ds. ekonomii społecznej  w zakresie programowania

Stanowisko finansowane z projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś priorytetowa 7 - Równowaga Społeczna, Działanie 7.6 Wsparcie dla OWES i ROPS we wzmacnianiu sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.6.2 Koordynacja ekonomii społecznej – ROPS.

Zatrudnienie nastąpi w momencie zaakceptowania wniosku  o dofinansowanie projektu w ramach Poddziałania 7.6.2.

  • Wymiar czasu pracy: pełny etat,
  • Zestawienie wymagań stawianych kandydatom:

a) warunki niezbędne określone w ustawie o pracownikach samorządowych tj.:

1)    posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

2)    posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,

3)    posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

4)    brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5)    posiadanie nieposzlakowanej opinii.

b) Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe magisterskie o profilu: nauki - społeczne, humanistyczne, ekonomiczne, w tym zarządzanie i marketing, prawo, administracja,
  • co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe,
  • stosowanie wiedzy z zakresu rozwiązywania problemów społecznych,
  • stosowanie wiedzy z zakresu ekonomii społecznej,
  • umiejętność raportowania i wnioskowania,
  • umiejętność prowadzenia wystąpień publicznych (spotkań, zebrań, szkoleń),
  • umiejętność analizy zebranych informacji oraz wnioskowania,
  • innowacyjność,
  • zaangażowanie,
  • dobra umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejętność samodzielnego sporządzania pism urzędowych,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • wysoki poziom kultury osobistej oraz umiejętności komunikacyjnych

c) Wymagania dodatkowe (pożądane):

  • praktyczna znajomość problematyki ekonomii społecznej i/lub wspierania przedsiębiorczości (doświadczenie zawodowe i/lub odbyte szkolenia),
  • ukończone kursy lub szkolenia z zakresu przygotowywania wniosków projektowych, opracowywania technicznej dokumentacji projektu i zadań,
  • znajomość założeń Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020,
  • znajomość regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego,
  • komunikatywna znajomość języka obcego – preferowany język angielski,
  • znajomość dokumentów programowych dot. ekonomii społecznej,
  • umiejętność analizowania  dokumentów źródłowych i sporządzania opracowań, publikacji merytorycznych,
  • doświadczenie zawodowe w realizacji projektów EFS,
  • mile widziane prawo jazdy.
  • Szczegółowe zadania na stanowisku:

Zakres wykonywanych zadań:

  • współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego i innymi podmiotami lokalnymi, w zakresie tworzenia lokalnych programów  rozwoju ekonomii społecznej lub dokumentów strategicznych uwzględniających ekonomię społeczną, itp.,
  • stosowanie klauzul społecznych lub społecznie odpowiedzialnych zamówień publicznych, zlecania zadań podmiotom ekonomii społecznej,
  • organizacja spotkań dot. opracowywania i konsultowania lokalnych programów rozwoju ES,
  • tworzenie mini-analiz tematycznych dot. zadania,
  • współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego  i innymi podmiotami lokalnymi, w zakresie tworzenia dokumentów strateg. dot. ekonomii społecznej, itp.,
  • opracowanie koncepcji stosowania klauzul społecznych lub społecznie odpowiedzialnych zamówień publicznych, zlecania zadań podmiotom ekonomii społecznej (PES),
  • organizacja procesów dot. opracowywania i konsultowania lokalnych programów rozwoju ekonomii społecznej, itp.,
  • organizacja spotkań grupy roboczej Regionalnego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej ds. JST i biznesu,
  • organizacja doradztwa specjalistycznego w zakresie tworzenia aktualizowania lokalnych programów ekonomii społecznej lub dokumentów strategicznych uwzględniających ekonomię społeczną, itp.,
  • konsultowanie dokumentów strategicznych w zakresie ekonomii społecznej, 
  • sporządzanie rekomendacji i zaleceń z przeprowadzonych działań dot. stosowania klauzul społecznych lub społecznie odpowiedzialnych zamówień publicznych, zlecania zadań podmiotom ekonomii społecznej (PES)
  • upowszechnianie wyników działań w ww. zakresie,
  • przygotowywanie okresowych, rocznych i końcowych sprawozdań z realizacji powierzonych zadań,
  • przygotowywanie przedmiotów zamówienia dot. zajmowanego stanowiska pracy oraz prowadzenie procedur udzielania zamówień do 30 tys. euro, zgodnie z regulaminem ROPS w Zielonej Górze,
  • inne czynności administracyjne i merytoryczne zlecone przez bezpośredniego przełożonego.

W dniu ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ośrodku, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%

  • ·Warunki pracy:

Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

  • Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:

1)   CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2016r. poz. 902),

2)   oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  

3)   oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

4)   kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,

5)   kopia prawa jazdy,

6)   kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),

7)   oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,

8)   kopie dokumentu potwierdzającego orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016, poz. 902),

9)   kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe, kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych

Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem. 

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy składać w terminie do dnia 03 listopada 2016r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko – Inspektor w  Wydziale Koordynacji Ekonomii Społecznej

Charakter stanowiska: Inspektor  ds. ekonomii społecznej  w zakresie programowania  

  - osobiście w godzinach pracy ośrodka w sekretariacie Regionalnego Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, w godzinach: pon. 8.00 -16.00, wt. – pt. 7.30 – 15.30

- lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej

Al. Niepodległości 36

65-042 Zielona Góra

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze. 

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru. Zastrzegam sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

W sprawie naboru, informacji udziela  telefonicznie p . Małgorzata Jaskulska  pod nr tel.68 32 31 927

Kwiecień
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Multimedia