Top menu

Nabór kandydatów na stanowisko Podinspektora w Wydziale Obsługi Projektu 7.1.3

Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze: 

  • Stanowisko: Podinspektora w Wydziale Obsługi Projektu 7.1.3
  • Charakter stanowiska: ds. organizacji szkoleń i rekrutacji  w  Wydziale Obsługi Projektu 7.1.3

stanowisko współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,  Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy społecznej i integracji społecznej, 

  • Wymiar czasu pracy: pełny etat,
  • Zestawienie wymagań stawianych kandydatom:

a) warunki niezbędne określone w ustawie o pracownikach samorządowych tj.:

1)  posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

2)  posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,

3)  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

4)  brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5)  posiadanie nieposzlakowanej opinii.

b) wymagania niezbędne

1)  wykształcenie wyższe,

2)   3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze pomocy społecznej

3)  znajomość przepisów:

- ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1590 z poźn. zm.),

- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.),

- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z poźn. zm.),

- ustawy z dnia 29 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z poźn. zm.)

- ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tekst jednolity Dz. U z 2005 r. Nr 14, poz.114 z poźn. zm.),

- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223),

- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z poźn. zm.),

- ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

- ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz.1198 z poźn. zm.),

- ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z poźn. zm.)

- ustawy z dnia 12 marca 2004r.o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz.182),

- ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. Nr 149, poz. 887 z poźn. zm.),

- ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2005 r. Nr 180, poz.1493 ze zm.),

- ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 z poźn. zm.),

- ustawy z dnia 13 czerwca 2003 roku o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2011 r. Nr 43, poz. 225 z poźn. zm.),

- ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2012 r., poz. 124),

- ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010r. Nr 234, poz. 1536 z poźn. zm.),

- ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy(tj. Dz.U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm),

- ustawy z dnia 16 września 1982r. Prawo spółdzielcze (tj. Dz. U. z 2003r.Nr 188, poz.1848 z późn. zm.),

- ustawy z dnia 27 kwietnia 2006r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. z 2006r. Nr 94, poz. 651 z późn. zm.)

4) znajomość dokumentów POKL tj.: 

- Szczegółowego Opisu Priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

- Obowiązujących wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego dotyczące kwalifikowalności wydatków w ramach PO KL,

- Obowiązujących wytycznych w zakresie informacji i promocji funduszy europejskich,

5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

6) prawo jazdy kat. B,

7)  znajomość obsługi komputera - pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej, Internetu,

c) wymagania dodatkowe  

1)  znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,

2)  umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista, kreatywność, systematyczność,

Szczegółowe zadania na stanowisku:

  • Realizacja zadań w ramach projektu 7.1.3, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
  • Rekrutacja uczestników do różnych form wsparcia udzielanego w ramach  projektu systemowego.
  • Planowanie, organizacja oraz obsługa szkoleń dla kadr instytucji pomocy i integracji społecznej województwa lubuskiego oraz grup przewidzianych w  SZOP.
  • Sporządzanie szczegółowych programów szkoleń oraz materiałów dodatkowych niezbędnych do realizacji zamówień publicznych.
  • Przygotowanie regulaminu w zakresie szkoleń.
  • Przygotowanie opisów przedmiotów zamówienia dotyczących szkoleń oraz załączników do SIWZ dotyczących merytorycznej części zamówienia.
  • Współpraca z Wydziałem Finansów w zakresie oceny ofert pod względem merytorycznym.
  • Sporządzanie dokumentacji merytorycznej dot. szkoleń  dla uczestników  projektu.
  • Tworzenie i aktualizowanie bazy danych dotyczących uczestników projektu.
  • Tworzenie i aktualizowanie bazy podmiotów pomocy i integracji społecznej, instytucji rynku pracy oraz innych przewidzianych w SZOP z terenu województwa lubuskiego.
  • Monitorowanie frekwencji uczestników na poszczególnych formach wsparcia przewidzianych w projekcie.
  • Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań z zakresu ilości osób uczestniczących w formie wsparcia szkolenia.
  • Przygotowywanie załącznika do wniosku o płatność – szczegółowej charakterystyki udzielonego wsparcia.
  • Opracowywanie i wprowadzanie danych do Podsystemu Monitorowania EFS-u uczestników szkoleń.
  • Diagnoza potrzeb szkoleniowych w zakresie pomocy i integracji społecznej.
  • Koordynowanie całokształtem prac związanych z organizacją szkoleń.
  • Współpraca z instytucjami szkoleniowymi, w tym akceptacji dokumentacji szkoleniowej i po szkoleniowej firm.
  •  Kontrola szkoleń w miejscu ich realizacji. 
  • Współpraca z instytucjami pomocy i integracji społecznej.
  • Gromadzenie danych zbiorczych dotyczących realizacji zadania szkolenia, w tym cyklów szkoleniowych, sporządzanie niezbędnych zestawień i analiz.
  • Prowadzenie korespondencji z podmiotami pomocy i integracji społecznej w zakresie realizacji zadania szkolenia.

W dniu ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ośrodku, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%

  • Warunki pracy:

Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

  • Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:

1)  CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”,

2)  oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  

3)  oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

4)  kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,

5)  kopia prawa jazdy,

6)  kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),

7)  oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,

8)  kopie dokumentu potwierdzającego orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.),

9)  kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.

Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem. 

8.  Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 7 kwietnia 2015 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko – ds. organizacji szkoleń i rekrutacji  w Wydziale Obsługi Projektu 7.1.3  

- osobiście w godzinach pracy ośrodka w sekretariacie Regionalnego Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, w godzinach: pon. 8.00 -16.00, wt. – pt. 7.30 – 15.30

- lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego): 

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej

Al. Niepodległości 36

65-042 Zielona Góra  

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru. Zastrzegam sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

W sprawie naboru, informacji udziela  telefonicznie p . Barbara Redmer pod nr tel. 68 32 31 883.

Marzec
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Multimedia