Top menu

Zaproszenie do składania ofert na cykl audycji/ reportaży/spotów telewizyjnych dotyczących podmiotów ekonomii społecznej.

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Wydział Koordynacji Ekonomii Społecznej w związku z realizowanym projektem „Efekt Synergii – koordynacja lubuskiej ekonomii społecznej” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu  Operacyjnego Lubuskie 2020 zaprasza do składania ofert na zadanie pn.: cykl audycji/ reportaży/spotów telewizyjnych dotyczących podmiotów ekonomii społecznej.

Zapytanie ofertowe zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

1) produkcja i emisja spotu reklamowego/telewizyjnego o długości ok. 30 sek.

  • realizacja i produkcja spotu reklamowego
  • emisja spotu reklamowego – 80 emisji

2) produkcja i emisja trzech audycji telewizyjnych o długości ok. 10 min.:

  • emisja premierowych odcinków w paśmie 17:30 -18:00
  • emisja czterech powtórek w paśmie 20:00 – 20:30

3) produkcja i emisja audycji/reportażu telewizyjnego o długości ok. 12 min.:

  • emisja premiery w paśmie 18:00:00 – 19:00
  • emisja dwóch powtórek

Zamawiający na etapie zaproszenia do złożenia oferty zaproponował ilość audycji/reportaży/spotów telewizyjnych oraz ich długość i pasmo, natomiast Wykonawca na etapie konstruowania oferty zaproponuje formułę audycji/programów, ich ilość oraz długość i czas emisji. Ilość poszczególnych audycji/programów oraz pasmo mogą ulec zmianie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do projektu umowy 

2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż 30 listopada 2016 r.

3. Warunek udziału w postępowaniu to:

- zasięg TV w którym ukaże się zaplanowany cykl audycji/reportaży /spotów telewizyjnych obejmie całe województwo lubuskie.

- Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na etapie składania ofert oświadczenie o zasięgu TV oraz mapkę zasięgu w którym emitowany będzie materiał  

- badania oglądalności lub inne informacje potwierdzające ilość widzów w TV w którym emitowany będzie materiał.

4. Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie kierował się kryterium:

a) c ena – max 30%

b) ilość produkcji audycji telewizyjnych /reportaży telewizyjnych o tematyce społecznej na przestrzeni ostatnich dwóch lat – max 40%

-  produkcja pow. 100 audycji/ reportaży – 40%

- produkcja od 81 – 100 audycji/ reportaży – 30%

- produkcja od 61 – 80 audycji/ reportaży – 20%

- produkcja od 40 - 60 audycji/ reportaży – 10%

c) ilość produkcji spotów telewizyjnych na przestrzeni ostatnich dwóch lat – max 15 %

 - produkcja spotów telewizyjnych powyżej 100 –15%

 - produkcja spotów telewizyjnych  od 51 do 100 – 10 %

- produkcja spotów telewizyjnych od 20 do 50 – 5 %

d) dodatkowe propozycje, które nie zostały ujęte przez Zamawiającego, a zostaną zaproponowane przez Wykonawcę – max 15%

Za każdą dodatkową propozycję, typu. np. dodatkowa audycja i jej emisja, dodatkowy reportaż i jego emisja, dodatkowa ilość emisji powtórek (ilość powtórek nie mniej niż 2), dodatkowa forma promocji za pośrednictwem TV itp. Zamawiający przyzna max 5%.

Maksymalnie Zamawiający oceni 3 propozycje, w przypadku większej liczby propozycji Wykonawca nie otrzyma z tego tytułu wyższej punktacji.

Składając ofertę Wykonawca dołączy oświadczenie potwierdzające wykonanie dot. ilości wyprodukowanych audycji/reportaży oraz spotów telewizyjnych. Zamawiający na etapie wyłonienia Wykonawcy może zażądać dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług (protokoły, rekomendacje itp.).

5. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

1) formularz oferty wg załączonego wzoru,

2) projekt realizacji przedmiotu zamówienia w oparciu o załącznik nr 1 do umowy, z wyszczególnieniem liczby i czasu emisji spotów, audycji, reportażu oraz innych dodatkowych działań związanych z realizacją umowy,

3) zaparafowany projekt umowy,

4) odpis aktualny KRS,

5) mapka zasięgu technicznego,

6) badanie oglądalności.

6. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

1) wartość dostawy*/usługi*/roboty budowlanej* określoną w  oparciu o przedmiot zamówienia,

2) obowiązujący podatek od towarów i usług (VAT),

3) cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę, dostawę, robotę budowlaną* jest obowiązująca przez okres ważności  umowy * i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

7. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną, oraz spełniającą wymagane warunki zamawiającego w pkt. 1,2,3.

8. Opis sposobu przygotowania oferty:

1) Należy ją złożyć w kopercie,

2) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz zamawiającego  tj.

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra,

oferta na zadanie pn.: cykl audycji/ reportaży/spotów telewizyjnych.

Jeżeli oferta zostanie przesłana droga mailową w tytule przesłanej wiadomości należy wpisać:

oferta na zadanie pn.: cykl audycji/ reportaży/spotów telewizyjnych.

3) Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

9. Miejsce i termin złożenia oferty :

1) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 04.05.2016r., do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego, tj. w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra.

lub

na adres: sekretariat@rops.lubuskie.pl

w treści przesłanej wiadomości w tytule wpisać : oferta na zadanie pn.: cykl audycji/ reportaży/spotów telewizyjnych.

10 . Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są :

Agnieszka Krzaczkowska, główny specjalista, Wydział Koordynacji Ekonomii Społecznej, tel. 68 323 19 26. Wszelkie pytania dotyczące zapytania ofertowego proszę kierować wyłącznie e mailem na adres: a.krzaczkowska@rops.lubuskie.pl

11. Informacje dotyczące zawierania umowy.

Umowa musi uwzględniać wszystkie aspekty  złożonej propozycji cenowej.*

12. Zamawiający informuje, iż podpisanie umowy na realizację usługi z wybranym Wykonawcą nastąpi nie później niż 30 dni od dnia podpisania Decyzji o dofinansowaniu projektu „Efekt Synergii – koordynacja lubuskiej ekonomii społecznej”.

13. Zamawiający może unieważnić zamówienie publiczne bez podania przyczyny.

Kwiecień
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Multimedia