Top menu

Zaproszenie do składania ofert na zadanie pn.: przeprowadzenie 12 powiatowych spotkań informacyjnych dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Wydział Koordynacji Ekonomii Społecznej w związku z realizowanym projektem „Efekt Synergii – koordynacja lubuskiej ekonomii społecznej” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach R egionalnego Programu  Operacyjnego Lubuskie 2020 zaprasza do składania ofert na zadanie pn.: przeprowadzenie 12 powiatowych spotkań informacyjnych dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej.

Zapytanie ofertowe zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. 

 1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przeprowadzenie 12 powiatowych spotkań informacyjnych dot. tworzenia, aktualizacji dokumentów strategicznych gmin, powiatów uwzględniających zapisy dotyczące ekonomii społecznej (5 godz. dydaktycznych jedno spotkanie).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do projektu umowy

2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż czerwiec 2016r.

 3. Warunek udziału w postępowaniu to:

- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, spotkań, warsztatów, zajęć uwzględniających zagadnienia z  obszaru ekonomii społecznej, tworzeniu i aktualizowaniu dokumentów strategicznych gmin, powiatów lub innych instytucji administracji publicznej (udokumentowane przeprowadzenie min. 100 godz.);

- udokumentowany udział w tworzeniu dokumentów krajowych, powiatowych, gminnych m.in.: Strategia Rozwoju Powiatu/Gminy, Powiatowa/Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych, Gminny Program Rewitalizacji lub innych dokumentów strategicznych;

- doświadczenie w redagowaniu dokumentów bądź opracowań uwzględniających zagadnienia z  obszaru ekonomii społecznej/polityki społecznej m.in.: Strategia Rozwoju Powiatu/Gminy, Powiatowa/Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych, Gminny Program Rewitalizacji bądź tworzeniu programów rozwoju ekonomii społecznej;

- doświadczenie w prowadzaniu procesu konsultacji dokumentów uwzględniających zagadnienia z   obszaru ekonomii społecznej/polityki społecznej m.in.: Strategii Rozwoju Powiatu/Gminy, Powiatowej/Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych, Gminnego Programu Rewitalizacji;

- znajomość Lubuskiego Programu Rozwoju Ekonomii Społecznej na lata 2015 – 2020;

-znajomość Krajowego Programu Rozwoju Ekonomii Społecznej i Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020;

- znajomość aktów prawnych, wytycznych i regulacji związanych z realizacją projektów i programów finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego;

- bardzo dobra znajomość tematyki ekonomii społecznej;

- znajomość podstaw prawnych dotyczących programowania ekonomii społecznej i tworzenia dokumentów strategicznych.

4.  Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie kierował się kryterium:

1) cena  -  max 50%

2) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, spotkań, warsztatów, zajęć uwzględniających zagadnienia z  obszaru ekonomii społecznej, tworzeniu i aktualizowaniu dokumentów strategicznych gmin, powiatów lub innych instytucji administracji publicznej; min 100 godz. - max 20%

- od 100 do 150 -  5%

- od 150 do 200 - 10%

- od 200 do 250 -  15%

- od 250 i więcej - max 20%

3) udokumentowany udział w tworzeniu dokumentów krajowych, powiatowych, gminnych m.in.: Strategia Rozwoju Powiatu/Gminy, Powiatowa/Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych, Gminny Program Rewitalizacji lub innych dokumentów strategicznych - max 10%

 - od 1 do 3 - 3%

 - od 4 do 7 - 7%

 - od 8 i więcej  - max 10%

4) doświadczenie w redagowaniu dokumentów bądź opracowań uwzględniających zagadnienia z obszaru ekonomii społecznej/polityki społecznej m.in.: Strategia Rozwoju Powiatu/Gminy, Powiatowa/Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych, Gminny Program Rewitalizacji bądź tworzeniu programów rozwoju ekonomii społecznej€- max 10%, za każdy rodzaj dokumentu 1%

  SRG - 1%

  SRP - 1%

  GSRPS - 1%

  PSRPS - 1%

  GPR -  1%

  PRES -  1%

5) doświadczenie w prowadzaniu procesu konsultacji dokumentów uwzględniających zagadnienia z  obszaru ekonomii społecznej/polityki społecznej m.in.: Strategii Rozwoju Powiatu/Gminy, Powiatowej/Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych, Gminnego Programu Rewitalizacji - max 10%

 - od 1 do 3 - 3%

 - od 4 do 7 - 7%

 - od 8 i więcej  - max 10% 

Składając ofertę Wykonawca dołączy oświadczenia i wykazy potwierdzające wykonanie ilości usług. Zamawiający na etapie wyłonienia Wykonawcy może zażądać dokumentów potwierdzających wykonanie usług (rekomendacje, zaświadczenia itp.).  

5. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

1) formularz oferty wg załączonego wzoru,

2) wykaz zrealizowanych szkoleń, spotkań warsztatów, zajęć uwzględniających zagadnienia z obszaru ekonomii społecznej, tworzeniu i aktualizowaniu dokumentów strategicznych gmin, powiatów lub innych instytucji administracji publicznej,

3) oświadczenie dotyczące udziału w tworzeniu dokumentów krajowych, powiatowych, gminnych m.in.: Strategia Rozwoju Powiatu/Gminy, Powiatowa/Gminna Strategia Rozwiązywana Problemów Społecznych, Gminny Program Rewitalizacji lub innych dokumentów strategicznych,

4) wykaz doświadczenia w redagowaniu dokumentów bądź opracowań uwzględniających zagadnienia z obszaru ekonomii społecznej/polityki społecznej m.in.: Strategia Rozwoju Powiatu/Gminy, Powiatowa/Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych, Gminny Program Rewitalizacji bądź tworzenia programów rozwoju ekonomii społecznej,

5) oświadczenie dotyczące prowadzenia procesu konsultacji dokumentów uwzględniających zagadnienia z obszaru ekonomii społecznej/polityki społecznej m.in.: Strategia Rozwoju Powiatu/Gminy, Powiatowa/Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych, Gminnego Programu Rewitalizacji.

6.  Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

1) wartość dostawy*/usługi*/roboty budowlanej* określoną w  oparciu o przedmiot zamówienia,

2) obowiązujący podatek od towarów i usług (VAT),

3) cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę, dostawę, robotę budowlaną* jest obowiązująca przez okres ważności  umowy * i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

7. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną, oraz spełniającą wymagane warunki zamawiającego w pkt. 1,2,3.

8. Opis sposobu przygotowania oferty:

1) Należy ją złożyć w kopercie,

2) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz zamawiającego  tj.

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, oferta na zadanie pn.: przeprowadzenie 12 powiatowych spotkań informacyjnych dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej.

Jeżeli oferta zostanie przesłana droga mailową w tytule przesłanej wiadomości należy wpisać:  oferta na zadanie pn.: przeprowadzenie 12 powiatowych spotkań informacyjnych dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej.

3) Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

9. Miejsce i termin złożenia oferty :

1) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 12.05.2016r., do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego, tj. w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra.

lub

na adres: sekretariat@rops.lubuskie.pl

w treści przesłanej wiadomości w tytule wpisać : oferta na zadanie pn.: przeprowadzenie 12 powiatowych spotkań informacyjnych dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej.

9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są :

Joanna Strzałkowska, inspektor, Wydział Koordynacji Ekonomii Społecznej, tel. 68 323 19 26. Wszelkie pytania dotyczące zapytania ofertowego proszę kierować wyłącznie e mailem na adres: j.strzalkowska@rops.lubuskie.pl

10. Informacje dotyczące zawierania umowy.

Umowa musi uwzględniać wszystkie aspekty złożonej propozycji cenowej.*

11. Zamawiający informuje, iż podpisanie umowy na realizację usługi z wybranym Wykonawcą nastąpi nie później niż 30 dni od dnia podpisania Decyzji o dofinansowaniu projektu „Efekt Synergii – koordynacja lubuskiej ekonomii społecznej”.

Załączniki do zapytania ofertowego:

1  wzór oferty

2. projekt umowy

3. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4. wykaz zrealizowanych szkoleń, spotkań warsztatów, zajęć uwzględniających zagadnienia z obszaru ekonomii społecznej, tworzeniu i aktualizowaniu dokumentów strategicznych gmin, powiatów lub innych instytucji administracji publicznej

5. oświadczenie dotyczące udziału w tworzeniu dokumentów krajowych, powiatowych, gminnych m.in.: Strategia Rozwoju Powiatu/Gminy, Powiatowa/Gminna Strategia Rozwiązywana Problemów Społecznych, Gminny Program Rewitalizacji lub innych dokumentów strategicznych

6. wykaz doświadczenia w redagowaniu dokumentów bądź opracowań uwzględniających zagadnienia z obszaru ekonomii społecznej/polityki społecznej m.in.: Strategia Rozwoju Powiatu/Gminy, Powia-towa/Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych, Gminny Program Rewitalizacji bądź tworzenia programów rozwoju ekonomii społecznej

7. oświadczenie dotyczące prowadzenia procesu konsultacji dokumentów uwzględniających zagadnienia z obszaru ekonomii społecznej/polityki społecznej m.in.: Strategia Rozwoju Powiatu/Gminy, Po-wiatowa/Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych, Gminnego Programu Rewitalizacji.

* niepotrzebne skreślić/wpisywać, jeżeli dotyczy

Maj
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Multimedia