Top menu

Nabór na stanowisko: Specjalista ds. bhp i ppoż. w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze w roku 2016

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze ogłasza nabór na stanowisko: Specjalista ds. bhp i ppoż. w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze w roku 2016

1.  Zakres zadań przewidzianych dla ww. stanowiska:

Wykonywanie zadań z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze w roku 2016.

Szczegółowy zakres zadań stanowi załącznik nr 1.

2.  Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:

od dnia 15.01.2016 r. do dnia 15.12.2016 r.

3.  Forma zatrudnienia:

umowa cywilno – prawna.

4.  Wymagania niezbędne:

1)  wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp albo studia podyplomowe w zakresie bhp,

2)  co najmniej 3 lata stażu pracy w służbie bhp i ppoż.,

3)  bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,

4)  umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność, obowiązkowość, zdolności analityczne i organizacyjne, inicjatywa.

5.  Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:

1)  CV – Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z  dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1182 j.t.),

2)  kopię dyplomu lub świadectwa dokumentujące wykształcenie,

3)  kopię dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe tj. świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,

4)  kopię innych zaświadczeń dokumentujących  posiadane umiejętności, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.

5)  formularz oferty wg załączonego wzoru – zał. nr 2.

Oświadczenia oraz CV, składane przez kandydata muszą być opatrzone jego podpisem.

 

6.  Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie  kierował się kryterium:

cena – 100%.

Do oceny dopuszczone zostaną oferty, które spełnią wymóg, dotyczący wymaganych dokumentów
 o których mowa w pkt 5.

7.  Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

1)  wartość usługi brutto określonej w oparciu o przedmiot zamówienia,

2)  cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

8.  Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną oraz spełniającą wymagane warunki zamawiającego (jeśli będą określone w zaproszeniu)*.

 

9.  Opis  sposobu przygotowania oferty:

1)  należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,

2)  na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego tj. Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra z dopiskiem

„Oferta na stanowisko: specjalista ds. bhp i ppoż. w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze w roku 2016”, oraz nadawcę wraz z adresem.

3)  cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie; oferta cenowa powinna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia; formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

10.   Miejsce i termin złożenia oferty :

1)  ofertę  należy złożyć w terminie do dnia 14 stycznia  2016 roku do godz. 1000 w siedzibie zamawiającego tj. w sekretariacie ROPS w Zielonej Górze, I piętro (adres jw.), pok. nr 10 sekretariat.

2)  oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie  podanym powyżej  zostanie wykonawcy zwrócona  bez otwierania.

 

11,   Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są :

Arkadiusz Matysiak, tel.068 3231883, email: a.matysiak@rops.lubuskie.pl

            

Załączniki do zapytania ofertowego:

Maj
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Multimedia